Sunday, March 4, 2007

Private question nr 2 (victim: Hanna)

Täna õhtul, kui Hanna ja Angelika kahekesi tuppa jäid, küsis meie poola sõbranna kogeledes ja muheledes: "Can I ask you a question...it's a private one...I think I should talk abot it with you..." Ou mai gaad, selline sissejuhatus võite isegi ettekujutada, kuidas Hanna süda drum'n'bass'i rütmis lõi. Seega küsimus oli järgmine: "You know I have a girl...girlfriend...and she is comeing to visit me...is it ok for you if she stays in here? Of course, njama problemi (loe: pole probleemi)." Seejärel lisas ta selgituseks - aga ta tuleb kaheks kuuks. kujutate te ette neli inimest, neist kaks armastajat ja 20m2 tuba...njama problemi...

Any ideias, how should we behave?

4 comments:

Kaie said...

Mina küll ei nõustuks. Selles mõttes, et siis kaob ära ju igasugune privaatsus ja rahu. Mis teeksin mina: öelge, et teil on ka aeg-ajalt külalised käimas ja teie arust oleks natukene ebaõiglane, et kui poolaka külaline saaks teie toas ööbida, aga teie omad mitte. Teine mõte: kuna ausus on kõige parem lahendus, siis öelgegi, et teie arust on isegi 3 inimest nii väikeses toas liiga palju ning te ei oleks sellise lahendusega nõus. Ma loodan, et te saate selle probleemi ikka kuidagi lahendatud!

Tulla said...

Appi, vot see oleks kogemus! Ma ei saa aru, kuidas ta nii kauaks tuleb - 2 kuuks. Mis nad selle ajaga ette võtavad? Äkki ta kasutas mingit valet sõna vms :D Igastahes, ma arvan et väga raskeks läheks nii teil. Peate ikka otsekohesed olema ja oma soovidega ka arvestama. Te ju tahate normaalselt elada seal ikka, aga nii küll ei saaks. Niiet öelge kõik välja :D Edu teile sellega!

Plato said...

Hehee :D suht kino... Ma arvan, et mina ei oleks küll nõus, kui kaks geid koliks kahe poisi juurde 2kuuks ja ühte tuppa, aga võibolla tüdrukud on veits taluvamad??? Igaljuhul mina olen täiesti poolt, et lesbodest poolakad teie juures elaks 2 kuud :D :D :D Ainus tingimus peaks olema, et te peaks blogi lugejaid sündmustega kursis hoidma. Tõsieluseriaal ;)

Plato said...

ahjaa seda ka, et ilusat naistepäeva ;)